رژیم لاغری شکم

رژیم لاغری شکم

رژیم لاغری شکم همیشه دغدغه ی خانم ها بوده است علی الخصوص اگر در آینده ای نزدیک میهمانی بزرگی در پیش باشد  و دوست دوست داشته باشند در لباسی که به تازگی خریده‌اند متناسب به نظر برسند.

 

 

 

Diet For Slimming

در اینچنین موقعیت ها بهترین رژیم می تواند رژیم لاغری یک هفته ای باشد ولی حتما به این نکته دقت کنید که بعد از رژیم لاغر کردن شکم یک هفته ای و همچنین بعد از پشت سرگذاشتن مهمانی مورد نظر، رژیم لاغری شکم درستی را (طولانی مدت) در نظر بگیرید و به طرف وزن ایده آلتان پیش بروید چرا که رژیم های کوتاه مدت و تهاجمی شاید برای مدت کوتاهی شما را به وزنی مطلوب نزدیک کند اما به محض اینکه آن را کنار گذاشتید، مجدد وزنی که کم کرده اید باز خواهد گشت و این اصلا خوب نیست.

 اولین کاری که لازم است انجام دهید این است که ذهنتان را برای رژیم لاغری شکم آماده کنید. فقط زمانی می‌توانید در برنامه رژیم لاغری خود موفق شوید و به سریع ترین روش وزنتان را پایین بیاورید که ذهنی آرام و کنترل‌شده داشته باشید.

این رژیم لاغری یک هفته ای است و در آن فقط می‌توانید از موادغذایی که تجویز شده استفاده کنید. گفته می‌شود که اگر این رژیم را دقیق اجرا کنید می‌توانید بین ۵ تا ۸ کیلو از وزنتان را پایین بیاورید.

 

 

 

Slimming belly

مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که به هیچ عنوان نباید گرسنه بمانید. گرسنگی کشیدن دقیقاً نتیجه عکس می‌دهد و در آخر برنامه به جای اینکه وزنتان پایین آمده باشد، بالا هم خواهد رفت.

این رژیم لاغری شکم میزان و نوع دقیقی از مواد غذایی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا مطمئن شوید که همیشه سیر هستید. خیلی از کسانیکه این رژیم را گرفته‌اند متعجب بوده‌اند که چطور برنامه‌ غذایی که از آنها گرسنگی کشیدن نمی‌خواهد اینقدر موثر منجر به لاغری شکم آنها شده است.

اما جای نگرانی نیست، فقط کافی است که به دستورات این برنامه‌ رژیم لاغری شکم گوش کرده و به دقت آنها را اجرا کنید.

اولین روز رژیم لاغری شکم :

میوه‌های تازه

روز اول مهمترین روز رژیم لاغری شکم است چون تازه می‌خواهید در دنیایی قدم بگذارید که بفهمید چطور می‌توانید وزنتان را کاهش. رژیم لاغری شکم می‌گوید که روز اول برنامه شما باید مختص میوه‌ها باشد. می‌توانید تا هر اندازه‌ای که می‌توانید از هر میوه‌ای که دوست داشتید به جز موز استفاد کنید.

میوه‌هایی مثل هندوانه و طالبی بسیار عالی هستند. همچنین باید بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب مصرف کنید و واقعاً به هیج ماده‌غذایی دیگری دست هم نزنید، حتی سبزیجات خام یا پخته.

اگر می‌خواهید این برنامه رژیم لاغری شکم برایتان موثر باشد، فقط باید در طول روز اول از انواع میوه‌های مختلف تا جایی که دوست داشتید استفاده کنید. هر زمان که احساس گرسنگی کردید یک میوه بخورید و البته فراموش نکنید که آب بنوشید.

 

Slimming belly

 

 

دومین روز رژیم لاغری شکم :

سبزیجات

در روز دوم رژیم لاغری شکم  این امکان به شما داده میشود که در طول روز تا جایی که دوست دارید سبزیجات مصرف کنید، چه به صورت خام و چه پخته. البته دقت کنید که برای پختن سبزیجات اصلا نباید از روغن استفاده کنید.

دقت کنید که سیب‌زمینی هم جز‌ء این سبزیجات به حساب می‌آید شما میتوانید آن را به صورت آب‌پز یا بخارپز در ابتدای روز مصرف کنید که کربوهیدرات آن در طول روز بسوزد و مصرف شود.

بعضی از بهترین سبزیجاتی که می‌توانید برای روز دوم برنامه‌ غذایی‌ رژیم لاغری شکم استفاده کنید عبارتند از: لوبیا پخته، هویج خام یا پخته، بروکلی، خیار، کاهو، کلم پخته و خام و امثال آن.

البته دستگاه گوارشتان در این روز کمی متفاوت‌تر از روزهای عادی عمل خواهد کرد و ممکن است دفعات بیشتری به دستشویی بروید. و البه یادتان نرود که ۸ تا ۱۲ لیوان آب روزانه‌تان را روز دوم هم حتماً مصرف کنید.

Slimming belly

 

 

سومین روز رژیم لاغری شکم :

با میوه‌ها و سبزیجات پوستی سالم داشته باشید

روز سوم برنامه‌ غذایی رژیم لاغری شکم به شما اجازه می‌دهد کل روز هم از سبزیجات و هم میوه‌ها استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که سیب‌زمینی را از سبزیجات و موز را از میوه‌ها مصرف نکنید.

می‌توانید صبح رژیم میوه و عصر رژیم سبزیجات را داشته باشید و یا برعکس. ترکیب اینها با هم به خود شما بستگی دارد. و بازهم مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را فراموش نکنید.

 

 

Slimming belly

 

 

چهارمین روز رژیم لاغری شکم :

موز و شیر

روز چهارم شاید برای خیلی‌ها جذاب باشد. در طول روز می‌توانید ۸ تا ۱۲ عدد موز و تا ۳ لیوان شیر مصرف کنید. ممکن است نگران شوید که شاید این برنامه رژیم لاغری شکم باعث گرسنگی‌تان شود اما برعکس آخر روز کاملاً احساس سیری خواهید داشت.

باید این سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که به هیچ عنوان در هیچ ساعتی احساس گرسنگی نکنید. مثلاً یک عدد موز و یک لیوان شیرتان را صبح، یک لیوان شیر و چند عدد موز را در ظهر، ۳ عدد موز را عصر و یک لیوان شیر و باقی مانده موزها را شب مصرف کنید.

اگر این برنامه را رعایت کنید به هیچ عنوان در طول روز احساس گرسنگی نخواهید کرد و در آخر، ۸ تا ۱۲ لیوان آب را نیز فراموش نکنید.

 

Slimming belly

 

 

 

پنجمین روز رژیم لاغری شکم :

گوجه‌ فرنگی

روز پنجم روزی است که می‌توانید کمی برای خودتان میهمانی بگیرید. در این روز می‌توانید یک فنجان برنج برای ناهار و شش تا هفت گوجه فرنگی در طول روز بخورید. از آنجا که احتمال دارد در بدنتان میزان بالایی اسید اوره تولید شود، بهتر است مصرف آب را به ۱۲ تا ۱۵ لیوان برسانید.

 

 

 

Slimming belly

 

 

ششمین روز رژیم لاغری شکم :

یک فنجان برنج

در این روز هم این امکان را دارید که برای ناهار یک فنجان برنج مصرف کنید و باقیمانده روز را مثل روز سبزیجات بگذرانید.

دقت کنید که در این روز هم بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید. مطمئناً در این احساس سبکی بیشتری می‌کنید و جای شک نیست که دستگاه گوارش هم تقویت شده است پس نگران نباشید.

 

 

 

Slimming belly

 

 

 

هفتمین روز رژیم لاغری شکم :

آب میوه و سبزیجات

این آخرین روز برنامه‌غذایی رژیم لاغری شکم است. در این روز اجازه دارید یک فنجان برنج و هر چقدر دوست دارید سبزیجات و آبمیوه موردعلاقه‌تان را بخورید. این بهترین روز کل هفته‌تان خواهد بود، البته در کنار ۸ الی ۱۲ لیوان اب.

 

 

 

Slimming belly

 

 

مطمئناً متوجه کاهش وزن بسیار و لاغری سریع خوبی در بدنتان خواهید شد و کاری هم جز دنبال کردن یک برنامه میوه و سبزیجات و آب نکرده‌اید. این برنامه‌غذایی رژیم لاغری شکم فواید دیگری هم برای شما خواهد داشت.

خواهید دید که پوستتان بسیار شفاف‌تر از قبل شده و دستگاه گوارشتان هم بسیار بهتر از قبل عمل می‌کند. بهترین چیزی که نصیبتان می‌شود این است که بین ۵-۴ کیلو یا حتی بیشتر وزن کم کرده‌اید.

برای همه آنهایی که برای کم کردن اضافه‌وزنشان به خودشان گرسنگی می‌دهند این سالم‌ترین و سریع‌ترین راه برای پایین آوردن وزن را پیشنهاد بدهید.

دکتر وفایی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =